Pages

Tuesday 22 July 2014

SHAKLEE HEALING CRISIS

Orang yang baru suam-suam kuku guna product Shaklee, akan mula mengomplen sana sini pasal side effect yang terjadi pada mereka.

Antaranya :

"Wey, apsal aku makan ESP Shaklee kau ni, kepala aku pening and denyut? Tak tahan dah lah."

"Okay now pinggang aku macam nak patah consume Alfalfa and Lecithin kau ni, aku nak kurus, bukan nak patahkan pinggang""

Please guys, don't you ever know about
*LAW OF CURE????*

Benda kalau nak kulit putih, kena jalani proses peeling.
Benda kalau nak sihat, kena buang toksin.

Apa yang special Shaklee product ni, dia memproses menyahtoksin dari badan dengan cepat dan optimum!

Apa yang berlaku terhadap diri anda is not a side effect and kesan sampingan. It is just tindak balas normal yang membuktikan supplement anda berkesan ! 

Normally, tindak balas  Healing Crisis ini mengambil masa seminggu hingga ke dua minggu.Selepas itu, anda dapat rasa perubahan positif badan anda.Trust me.

Selain daripada itu, korang simply can detect masalah kesihatan korang, and you should thank to God ! Nasihat saya sebagai health consultant percuma anda,

 *do not stop consuming your supplement until it works !* 

Trust me, dalam sebulan uolls dapat rasai perbezaannya.

TAHNIAH kerana berjaya melalui Proses Pembaikpulih!

0 comments:

Post a Comment