Pages

Sunday 10 November 2013

VIVIX



VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan... pada tahap sellular;
Kerosakan DNA - Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA, mengakibatkan kerosakan pengkalan data genetik dan menghasilkan 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan kepanjangan umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA.
Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur. Vivix mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan.
Pengeluaran Tenaga yang kian merosot oleh sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang badan perlukan. Semakin berusia, kecekapan mitochondria dalam fungsi sel semakin menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.
Penimbunan protein AGE (advanced glycation end products) - Protein AGE yang berlebihan boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan kepanjangan umur. Vivix mengandungi 10x reveratol untuk melambatkan pembentukan protein AGE.
Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)

3. Memperbaiki sel (cell repair)

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)


~ PERBEZAAN SHAKLEE ~
SELAMAT SECARA SEMULAJADI, TERBUKTI BERKESAN SELAMA LEBIH 50 TAHUN..

** sentiasa selamat
** sentiasa berkesan
** dijamin halal
** mendapat kelulusan KKM
** tiada kesan sampingan

" MENUKAR JENAMA BOLEH MENGUBAH KEHIDUPAN ANDA "

0 comments:

Post a Comment